Tisdag!

Fan vad blogg.se muppar sig!
I helgen så blev det först jobb sen blev det Eurovison hemma hos Kattis(18de plats!!!???),och när röstningen började drog vi ut, tur att vi inte stannade för att titta på det!
På söndagen var jag på dejt, jag var hur bakis som helst och försökte ställa i det men det gick inte,men väl på plats i stan mådde jag helt ok! Vi tog en promenad på Djurgården och sedan satt vi oss på en uteservering.Eftersom vi hade bestämt att vi skulle gå på promenad så kommer jag i bekvämma kläder och gympa skor, tror ni inte jag blir lite förvånad när jag ser honom med fin skor,fin byxor,skjorta och kavaj med nässduk i fickan! Haha!
Igår så var jag på lägenhetsvisning(igen!)
Nu måste jag fixa mig och dra till jobbet först måste jag bara säga ♥Hipp hipp hurra för Nina idag!!!!!! Grattis gumman,vi ses på torsdag ;)♥
image369
Födelsedagsbarnet och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0