Mer Glasgow

Hej!
Skrev ju bara om de första timmarna i Glasgow så här kommer lite mer! :)
Vi somnade iallafall runt 04 och klockan 08 vaknar och väcker jag min syrra och vill att vi ska gå upp och fixa oss så vi kan gå ut !Hmm normalt, allt öppnade vid 12 men som tur är (just då iallafall) så är inte min syrra lika morgonpigg så vi va ute på stan vid 11! Vi gick runt och kollade i iaffärer och shoppade sen vid 5 var vi tvugna att dra tillbaka till hotellet för vi skulle på konsert, Bsb :) hehe! Jag köpte biljetterna av en tjej som min kompis i Glasgow tipasde mig om, första gången jag köper något från någon över internet så var halvt beredd på att bli blåst men som tur var blev vi inte det!Vi hade toppen platser också,där har de bara sitt plaser, och vi satt på 7de raden prick i mitten! Konserten var såklart asbra!:)

       
                                    Så fina biljetter:)    

    

På måndagen shoppade vi och åt på resturang på kvällen:)

   
 Mumsig frukost

På tisdagen shoppade vi på dagen så gick vi ut en svägn på kvällen och drack massa goda drinkar!:)

 


På onsdagen blev det en snabb titt i affärer,våra krafter var verkligen slut så de sista timmarna innan vi skulle till
flygplatsen satt vi ute i solen och tittade på folk :)

    
Hotellet!                                                  Starbucks blev det varje dag ; )

God natt!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0