Måndag!

Vilket underbar väder vi har nu, underbart!
Det blev en mycket lugn helg, var sugen på utgång men det är jag alltid men det var skönt att det inte blev det så man inte låg bakis hela söndagen!
Igår blev det solning,promenad med Sandra och häng hos Lollo, vi tittade på filmen Saknad, tittade dock inte klart på filmen! Vi tittade också på Sanningens ögonblick, fan vilket svin killen som var med där var, hoppas verkligen att tjejen dumpade honom, she was way to good for him!
image325
Idag har jag varit hos tandläkaren, håller ju på och bleker tänderna och jag har inte rikitgt blivit nöjd men nu fick jag en gel med starkare gel:) Träffade även Nina en snabbis! Nu ska jag packa!
image326

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0