Fredag!

Gud vad jag är vilse med dagarna, igår kändes det som om det var lördag och nu vet jag inte vad det känns som:)
Igår var jag hemma hos min personliga skräddare Lena somm la upp 2 par byxor  till mig, TACK! =) Köpt två likadana byxor och två likadana linnen, är det normalt?
Har haft uppehåll från solarieholmarna i nästan 6 månader men nu har jag börjat igen..ooops! Känner mig lite stekt just nu!
Imorgon är det bara en vecka till jag åker till Skottland! =)
Här kommer lite av veckans shopping!
       
Konsistensen på hudkrämen var  perfekt , underbar, köp köp köp!!

image317

  
Fan vad cool jag är med solbriller ;)


Kommentarer
Postat av: Lena

Det var så lite så...

F-n vad cool du är i solbrillor :-)

2008-05-02 @ 19:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0