Onsdag!

Ikväll är det fotboll! Sverige-Brasilen från London!! =) Anyways, lördags utgång var skoj, dansade loss till alla nya  schlager låter och om jag minns rätt,tyvärr gör jag nog det så plockade jag och Cissi äpplen på techno golvet också, haha!Fy fan vad man tror att man är bäst på allt när man har fått i sig lite alkohol!
Största delen av söndagen spenderades i sängen!

                  
Lördagens sällskap!       Söndagens sällskap!

I måndags så var jag hemma hos mamma och rensade bland mina gamla grejer, 3 flyttkartonger  blev 1! Jag är en sådan samlare så j ag blir tokig men min mamma är snäppe värre! Jag fick bla inte slänga en ful kudde med en kanin i korstygn på som jag har gjort för ca 100 år sedan!Samtidigt som jag är en samlare  så är det så befriande att slänga gammalt skit!

                           
Liten varelse, made by me!            Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0