Fredag!

Hallå min glada! Idag var jag duktig och gick på en promenad,underbart väder var det ! Borde verkligen gå på promenader oftare men det är ju så tråkigt att göra det själv!
Igår köpte jag ny underlagskräm, tjejen i kassan frågade om jag brukade ha pensel till, har läst massor att det ska vara bra men har aldrig provat!Hon frågade iallafall om jag hade tid så kunde hon visa, gud vilken skillnad, svampar suger ju verkligen åt sig hur mycket som helst, men med pensel går inte mycket till spillo!Tack till gulliga kassatjejen (Inte ofta de är så trevliga och hjälpsamma!Detta var på Åhlens, och eftersom jag är medlem fick  rabatt på båda varorna!



Jag var även inne på en videobutik som sålde 4 filmer för 100 kr!Hur bra som helst, har jag något att roa mig med ett tag! Har läst boken Saknad  2 gånger så får se om den är lika bra på film!


Kommentarer
Postat av: Mysan

Några trevliga fredagsplaner? :)

2008-03-28 @ 16:46:45
URL: http://mysblogg.se
Postat av: Gossip & Fashion

grymt bra pris :)

2008-03-28 @ 22:09:56
URL: http://ninablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0