Söndag!

Jaha då var det Söndag igen och jag är inte bakis även fast det blev lite alkohol igår! Först var jag på middag med syrran hos hennes farmor, det var en liten försenad julmiddag så de hade sparat lite julpynt för att vi skullle få lite julkänsla, så gulligt! =) Vi åt och drack massor av gott !Så fick  jag presentkort på Hm och lite pengar! =) Blev lite stressigt på slutet för jag skulle med en buss (som jag såklart missade) skulle nämligen på en liten dejt;)
Idag träffade jag Lena som äntligen fick sin födelsedagspresent av mig, blev lite shopping i Kista galleria också, imorgon är jag ledig så då blir det nog lite sko jakt!


 Vill ha dessa skor men de var slut i Kista :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0