Onsdag!

Idag blev det bara 4 timmars jobb (skulle egentligen vara ledig men jobbade extra) Efter jobbet hälsade jag på farmor och pappa, farmor har precis kommit hem ifrån sjukhuset, hon fick en hjärnblödning och hjärtattack för ca 2 veckor sedan :(
Idag fick jag yttligare ett bevis på hur snabbt tiden går, det är i år 7 år sedan jag flyttade till London första gången,känns som det var typ 2!!Flickan jag passade där var ca 8 år när jag senast såg henne!Hade söt skoluniform och älskade Harry potter och idag fick jag det här mejlet av henne på facebook!

Hi Ida, this is Mikaela. =] but i get called Miki now!
i am really good thanks...probably very different since i last saw u!
wat about u?
I tried sending u a letter ages ago, i must have the wrong address!
we have to meet up some time...! catch up and stuff!

hows evrythin 4 u??
are u still lookin after kids?

was just wonderin if u have bebo?...or msn??

X Miki X

Ungen har skaffat "nytt" namn och har Msn!!! Bara att inse fakta, jag är gammal!!!

                                                            
Jag och Mikaela hade bakat till hennes klass! =)         Ida the nanny!
Så här minns jag henne!

Sorry för den dåliga bild kvaliten, kort tagna på kort! Bilderna är tagna innan diditalkamerans tid!!



Har sparat 80% av alla brev och teckningar jag har fått av henne!





Kommentarer
Postat av: Lena

Oj, det var länge sen det där... Vad tiden går fort.

2008-02-27 @ 21:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0