Måndag!

Jag är timanställd så när de ringer och frågar om jag kan jobba och jag inte kan får jag typ ångest av att säga nej, så berättar jag alltid varför jag inte kan men det behöver jag ju inte göra men känns som de inte tror på mig annars! Haha! De ringde precis och frågade om jag kan jobba imorgon vilket jag inte kan och självklart sa jag varför och det ångrar jag, de har fan inte något med det att göra!!
Ikväll har KoRn konsert på hovet, skulle gärna ha gått men har inte så många kompisar som gillar sådan musik! =)
Var på deras konsert för några år sedan,(fick biljetter) fan vad skön konsert det var!!! De hade ca 40 tjejer/ groupies som stod vid sidorna av scenen hela konserten! =)

image212

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0