Måndag

Fy vad jag är seg idag! Känns som om jag har blivit överkörd av ett tåg! I lördags efter jag hade varit barnvakt stressade jag hem och hoppade in i duschen och fixade mig (Hann blöda näsblod innan också!) sedan blev det utgång! Fan vad glad man blir när man får bevis på att det finns snälla människor, jag och mina kompisar stod i barnen när en man kom fram och säger att de ska gå men att det har ett bord som vi kan ta över, allt är redan betalt! Vi kollar med servtrise om det är ok, och det var det så tack för det ! =) Idag skulle jag på en "dejt" men pallar  verkligen så får se om det blir senare i veckan istället!


image223

Cicci, jag och Verran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0