Måndag!

Förra veckan så provjobbade jag på ett nytt jobb, det var ett korttids boende för barn och ungdomar med autism, ska provjobba en tag till den här veckan sen ska jag bestämma mig om jag vill jobba där, de ville iallafall att jag skulle börja där men känner att det är väldig stort ansvar, som tex när vi gick ut med 2 barn var det en som bara sprang iväg och min arbetskolega var tvungen att ta tag i honom i nacken för annars hade han sprungit mitt ut i vägen,såg nog lite dramatiskt ut för efter kom det fram en kille som trodde han blev misshandlad.

I lördags jobbade jag 0830-19 sen blev det utgång,vet inte hur jag orkade med det men det var skoj iallafall:)
Igår blev det skräckis hos Lollo igen,vi såg Texas chainsaw massacre så bra och läskig!:) Se den!
Nu blir det luch sen blir det jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0