Måndag!

Oj oj man märker verkligen att man inte är någon ungdom längre, det blev 2 utgångar i helgen och man är sliten! En period i mitt liv kunde jag gå ut 3 gånger i veckan och inte bli trött! :)
I fredags var jag ute med syrran för första gången i Sverige, vi var på min kompis Malins födelsedags maskerad på Blue moon bar, efter som det är ett 27 års ställe var jag lite stressad att min syrra inte skulle komma in eftersom hon är nyss fyllde 18 men et gick bra! Det var kul att se de man hänge med under " speciella förhållanden" när man var tonåring:)
Hade hur kul som helst och dansade hela kvällen!
JaJag kan knappt hålla ögonen öppna nu men nu är det dags att åka till jobbet!


Jag och syrran på Bmb


Jag och Marlene på Bmb

Kommentarer
Postat av: Tessan

Olala,vilka brudar..

2008-12-01 @ 22:48:44
URL: http://nogg.se/bcleo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0