Måndag!

Då var det en ny vecka igen då, underbart!!! =)
Lördagens utgång var mycket skoj! Först hade jag och Lena lite förfest här hemma hos mig ,som bestod av detta...

    Glada tjejer på väg in till stan!
                                     
Sedan åkte vi in till stan och mötte upp Nina på medborgarplatsen så gick vi till Himlen där till, ni vet baren högst uppe i Skrapan, underbar utsikt men det var varmt som i en bastu där upp!

  
Lena och Nina           Nina och jag

Sedan åkte jag och Lena in till stan och gick till ett random ställe och beställde  4 Smirnoff ice och 5 shots , de2 sista smirnoffen drack vi dock inte upp eftersom min kropp domnade bort på vissa ställen! Sedan gick vi till Ambassadeur , vi hade Vipkort så ingen kö eller inträde;) och efter Ambassadeur drog vi till Labbet och sedan donken och sen blev det taxi hem! Hoppas ni också hade en trevlig helg!! =)

   
Fjortis dricka                Törstiga Lena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0