Lördag!

Bara så ni vet så har jag sovit som en prinsessa inatt!! Igår blev det shopping och fika med Lena, köpte inte så mycket skoj men hittade en tröja som jag ska åka och köpa snart sen ska jag träffa syrran, vi ska kolla lrunt lite på söder sen ska vi vara barnvakt och jag ska hjälpa henne med lite läxor! Så det blir en lugn helg! :) Skönt!

Vad tycker ni om min Gucci parfym som jag fick i julklapp, kom hem tappade den i golvet vilket gjorde att själva plastflaskan lossnade så jag fick krossa själva hårda skalet runt,använde den en gång men nu är den borta , ska jag ta det som ett tecken på att jag inte ska använda den??
image285

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det har blivit lite mycket fika på sistone :-) Ha en skön helg... Ses på måndag.

KRAM!

2008-04-12 @ 15:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0