Lördag!

Så skönt att vara ledig helgen! Blev dock väckt ett antal gånger imorse av mina grannar som håller på med sinna dunka dunka ljud! Nu håller jag på att tvättar, var inne på mina randiga clown strumpor!
Just det förra helgen var jag på bio och såg Horton, den var faktiskt bra! =)

image276

Fan vad kul att NKOTB har återförenats,hoppas de kommer hit och spelar! Jag va nog  8-9 år när jag såg dem i Globen första gången, gud vad jag var kär i Joey så gissa om jag blev glad när jag stötte på honom på ett hotell i Oslo för några år sen, han va ganska schysst också!
 
image279   
 
image281



Step by step Ca 17 år senare och man kan fortfarande alla texter utantill! =)

Kommentarer
Postat av: LillaMia

Jaaaaaaa NKOTB!!!! Hoppas att jag kan ga pa deras konsert ifall de kommer eftersom jag inte kunde ga pa bsb :( Joey ar sa snygg :) haha

2008-05-03 @ 06:15:06
URL: http://lillamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0