På smällen

Efter tvätten var avklarad så blev det bio med mamma i stan, vi såg På smällen, den var helt ok, lite små rolig sådär!Som vanligt hade jag tur att sitta brevid en underbar person på bion,en tjej som satt och smacka tuggummi genom hela filmen, då menar jag verkligen smacka,vägra tugga med stängd mun, vidrigt!Borde ha sagt till henne men då hade jag nog åkt på en smocka,attityden på henne och hennes kille var inte att leka med!
Filmen får iallafall 3 tuggummin av 5!

image66    image67


Kommentarer
Postat av: Sören

Tack för tipset! Ska passa mig för att sitta bredvid tuggande människor på bion nästa gång.
Det låter som en bragd att du orkade se klart filmen och dessutom ge den så pass bra betyg!
:o)

2007-09-03 @ 16:21:16
URL: http://sorenolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0