Söndag!

Det blev utgång igår fast jag var sjukt trött, kunde inte hålla mig! =)Det var som tur var skoj så det var värt det, och det fanns massa fina killar att glo på, me like!;) Måste berätta en sjuk sak som hände igår,stod i toakön, först i kön var en kille i rullstol och hans kompis,så kommer det en kille och lyfter upp killen i rullstolen och slänger ner honom i marken!Jävla idiot!Hans kompis blir ju skit förbannad och börjar typ bråka med honom,ingen gör ju såklart något förutom att glo,så jag går fram och hjälper kompisen att lyffa tillbaka killen i rullstolen,fan vilka idioter det finns,han åkte iallafall ut!!
Idag har jag hängt med syrran brukar inte kunna göra så mycket när jag är bakis men idag var vi och åt i Kista Gallerian sen åkte vi hem till mig och svullade och så delade jag med mig av sminket ,självklart ville båda ha samma saker haha!
So long!

image151

image148image149
image150
På bilderna: Jag*Cicci*Sandra*Lollo *Saknas på bilderna är Kattis! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0