Vad fan ska man säga!?

Jag dejtade en kille ett tag när jag bodde i London,när jag flyttade tillbaka till Stockholm kom han hit och hälsade på vi har typ inte haft någon kontakt efter det och känner varandra speciellt bra gör vi nog inte heller,anyways....har inte pratat med honom på jag vet inte hur länge så börjar han prata med mig på Msn,vi pratar lite så när jag frågar hur han mår  då har hans kompis och mormor dött plus att han var förlovad och tjejen tog livet av sig!!Jissses!
Fan vad jobbigt det är att försöka "trösta" genom Msn och det underlättar ju inte att man ska göra det på engelska heller!
Inte lätt att få fram rätt ord i de situationerna.Hoppas han mår bättre snart!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Shit va jobbigt.. Men du är ju en mestare på engelska..=D. Va händer i helgen då? Party???
Kram på dig

2007-08-10 @ 19:20:53
URL: http://nogg.se/bcleo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0