Handikappad?!

Hemma  efter en dag på jobbet,fan vad varmt det var idag,skönt men inte när man jobbar!Hoppas det blir fint väder i veckan så ma kan jobba på att bli pepparkaka!=)

Satt och väntade på tunnelbanan igår och lyssnade på min Mp3,så kommer det en tant och ställer sig framför mig och börjar babbla,innan jag hinner ta av mig hörlurarna går hon ,så jag frågar de som sitter brevid mig vad hon sa eftersom de satt och skrattade,hon hade tydligen sagt,sådana som dig pratar jag inte med,handikappade, nej er pratar jag inte med...hon trodde jag va hörselskadad efter som jag hade hörlurar!haha normal tant!

Nej nu tror jag att soffan skriker efter mig!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0