Besatt!

Ok jag tror jag har blivit lite besatt av Robyn,kan inte sluta kolla på henne på You tube! =)

Om stegräknaren räknade rätt idag (Vilket är hela grejen med stegräknare) så blev det 17 000steg mellan 07-18!Oblygt!Gissa om det va stress på jobbet idag!?Gissade du ja, så gissade du rätt och vinner en luftgituarr i valfri färg!;)
Kul att man fick jobba med en på jobbet idag som är mer än dubbelt som gammal som jag och som jag fick "passa" över och kolla så att hon gjorde det hon skulle göra,hon är verkligen "udda" men jag gillar verkligen henne,fast inte att jobba med henne men det blir nog inte så länge till :(

Nej nu ska jag glo på Robyn=)

Kommentarer
Postat av: Lena

Bra jobbat tjejen. Kämpa på......

2007-08-14 @ 21:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0